Logo Tasarımı ve Kurumsal Kimlik Tasarımı
Marka’yı kurum içinde ve kurum dışında temsil eden, iç ve dış yazışmalarda kullanılan; temel olarak dosya, antetli kağıt, zarf, kartvizit ile başlayan ve kurumsal kimliği oluşturan -üzerinde logo’nun olduğu- ilgili tüm evraklardan oluşan görsel-kurumsal kimlik takımının, belirlenen teknik kurallar çerçevesinde tasarlanmasıdır.
Bir marka’nın itibarını oluşturan en önemli unsurlardan biri, görsel istikrardır. Bunun sağlanması da, üzerinde logo’nun bulunduğu, marka’yı temsil eden tüm basılı ve dijital evrakların “görsel bütünlük” çerçevesinde üretilmesi ile mümkündür. Bir marka’nın sermayesi, üretimdeki özeni, çalışanların özverisi ve diğer tüm sosyolojik ya da teknik bileşenleri temsil eden ‘marka kimliği’, belirlenen bu ‘itibar’ ile müşterilere ulaştırılır.
Günümüzdeki rekabet ortamında, diğerlerinden farklılaşmak-sıyrılmak, başarılı ve sürdürülebilir neticeler elde etmek, burada bahsi geçen “itibar”a yapılan yatırım ile doğru orantılıdır.
Günümüzdeki rekabet ortamında, diğerlerinden farklılaşmak-sıyrılmak, başarılı ve sürdürülebilir neticeler elde etmek, burada bahsi geçen “itibar”a yapılan yatırım ile doğru orantılıdır.
Firmanız ya da markanız için Logo Tasarımı ve Kurumsal Kimlik Tasarımı hakkında ayrıntılı bilgi için buraya tıklayınız.
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Reviewed by Koray Kışlalı
on
Mart 06, 2018
Rating:
