Görsel Marka Kimliği Tasarımı
Logo ve Kurumsal Kimlik Tasarımı, bir marka’nın nasıl algılanacağını, nasıl anılacağını, nasıl hatırlanacağını, müşterilerine gösterdiği dışa açılan yüzünün ne derece güven verici ve ikna edici olduğunu belirleyen bir ‘itibar’ çalışmasıdır.
Kısa tanımıyla “marka kimliği“, bir marka’nın kendisini ifade ettiği ve müşterilerinin marka’yı tanımlarken ilişkilendirdiği anlamlar topluluğu olarak tanımlanabilir. “Marka Kimliği” ya da bir diğer adı ile “Kurumsal Kimlik”, bir marka’nın ürün ve hizmeti ile sahip olduğu değerler, gerçekleştirdiği faaliyetler ve hedeflerini içeren tüm faktörlerin toplamını temsil etmektedir. Bir marka’nın itibarını oluşturan en önemli unsurlardan biri, görsel istikrardır. Bunun sağlanması da, üzerinde logo’nun bulunduğu, marka’yı temsil eden tüm basılı ve dijital materyallerin “görsel bütünlük” çerçevesinde üretilmesi ile mümkündür.
/ Yazının tamamı için tıklayınız...
Koray Kışlalı
Marka Kimliği Tasarımı
Reviewed by Koray Kışlalı
on
Mayıs 03, 2019
Rating:

Hiç yorum yok: